Fotografii botez. Pro sau contra?

Foarte multa lume incepe sa apeleze la serviciile unui fotograf sau ale unui cameraman profesionist si la evenimente precum botezul unui copil.
De ce nu apelam la unchiul sau matusa copilului?... Putem la fel de bine ruga pe cineva din invitati sa filmeze botezul copilului nostru.
Si daca putem face asta, de ce nu facem asa?

Unul din motive ar fi ca nu putem obliga unul din invitati sa surprinda in poze sau in film scene din botez. Daca invitatul se ofera, pana la urma din placere, sa surprinda ceva vom constata ca nu a surprins bagatul sau scosul copilului din cadita, de exemplu. Eventual nu a fost pe faza cand copilul a schitat vreun gest ce a generat zambete si astfel a ramas in amintirea invitatilor, dar in film sau poze acest gest nu apare... Si putem enumera multe motive pentru care, eu cel putin, nu as ruga pe nici unul din invitati sa faca fotografii sau sa filmeze.

Un motiv pentru care as plati pentru serviciul acesta este si modul in care primesc materialul final. Ar trebui sa fie ceva deosebit, ceva diferit.
 - Mi-ar placea sa primesc pozele intr-un album si nu intr-un plic asa cum le scot de la developat;
 - Calitatea pozelor sa fie, nu cat de cat frumoasa ci impecabila;
 - Coperta in care este pus discul cu poze sau film sa fie diferita de a discurilor care ar putea contine muzica, programele sau orice altceva as avea in colectia de discuri de casa.
 - Filmul sa nu fie plictisitor pentru mine ca parinte. Va dati seama ca altcineva nu s-ar uita mai mult de 5 minute la film.
 - Si cred ca  mi-ar placea ca uitandu-ma printre poze sau vizionand filmul atat eu cat si altcineva sa retraiasca emotiile simtite atunci. Cred ca asta ar fi pe primul loc.
 - Probabil ca mai sunt si alte motive pentru care as apela la acest serviciu realizat de profesionisti...
De acea mi-ar placea sa-mi impartasiti si voi de ce ati apela sau nu la astfel de servicii.

Arata altora

Niciun comentariu :

Trimiteți un comentariu